16 -10 - 2015
CRF1000L Africa Twin
Technical Specifications
ENGINE |
|
Type |
Liquid-cooled 4-stroke 4 valve-per-cylinder parallel twin with 270° crank and uni-cam |
Displacement |
998cm3 |
Bore & Stroke |
92.0 x 75.1mm |
Max. Power Output |
70kW/7,500rpm (95/1/EC) |
Max. Torque |
98Nm/6,000rpm (95/1/EC) |
FUEL SYSTEM |
|
Fuel Capacity |
18.8 litres |
Fuel consumption (WMTC mode) |
MT: 21.7 km/l (WMTC)
DCT: 21.8 km/l (WMTC) |
|
|
DRIVETRAIN |
|
Clutch |
MT: Wet, multiplate with coil springs, Aluminium Cam Assist and Slipper clutch DCT: 2 Wet multiple clutches with coil springs |
Gearbox / Transmission Type |
Constant mesh 6-speed MT / 6-speed DCT |
Final Drive |
O-ring sealed chain |
Honda Selectable Torque Control System (HSTC) |
* HSTC 3-levels + Switch Off (*ABS & DCT models only, not on STD model) |
|
|
FRAME |
|
Type |
Steel semi-double cradle type with steel rear subframe |
|
|
CHASSIS |
|
Dimensions (L x W x H) |
2,335 x 875 x 1,475mm (STD), 2,335 x 930 x 1,475mm (ABS/DCT) |
Wheelbase |
1,575mm |
Seat Height (STD position / Low position) |
870/850mm |
Ground Clearance |
250mm |
Dry Weight |
208kg (STD), 212 kg (ABS), 222kg (DCT) |
Kerb Weight |
228kg (STD), 232 kg (ABS), 242kg (DCT) |
Turning Radius |
2.6m |
|
|
SUSPENSION |
|
Suspension (front) |
Show 45mm cartridge-type inverted telescopic fork with dial-style preload adjuster and DF adjustment, 230mm stroke. |
Suspension (rear) |
Monoblock cast aluminium swing arm with Pro-Link with gas-charged damper, hydraulic dial-style preload adjuster and rebound damping adjustment, 220 mm rear wheel travel. |
|
|
WHEELS |
|
Wheels Front |
Wire spoke with aluminium rim |
Wheels Rear |
Wire spoke with aluminium rim |
Rim Size Front |
21 x 2.15 |
Rim Size Rear |
18 x 4.00 |
Tyres Front |
90/90-21 tube type |
Tyres Rear |
150/70-18 tube type |
|
|
BRAKES |
|
ABS system type |
ABS* 2-Channel with rear ABS off switch (* ABS & DCT models only, not on STD model) |
Type Front |
310mm dual wave floating disc with aluminium hub and radial fit 4-piston calipers and sintered metal pads |
Type Rear |
256mm wave disc with 1-piston caliper and sintered metal pads. Also Lever-Lock Type Parking Brake System on DCT model with additional slide type 1-piston caliper |
|
|
INSTRUMENTS & ELECTRICS |
|
Instruments |
Rally style negative LCD instrument display including: Speedometer, Tachometer, Fuel, Gear position, *ABS, *HSTC, Odometer, Trip and Clock *denotes ABS/DCT type |
Headlight |
Dual LED (1 High/1 Low) with LED |
Taillight |
LED |
Indicators |
STD: Bulb type
ABS/DCT: LED type. Both with Amber Position Light function (APL)
Περισσότερα...http://world.honda.com/news/2015/2151016eng-crf1000l.html?r=m
|
2 - 10 - 2015 Πρόστιμο για τις μοτοσυκλέτες που δεν περάσουν ΚΤΕΟ
Επωφεληθείτε από την μείωση του προστίμου για εκπρόθεσμο τεχνικό
έλεγχο και αποφύγετε την επιβάρυνση των 150€
Με πρόσφατη Απόφαση το Υπουργείο Οικονομίας Υποδομών Ναυτιλίας και Τουρισμού μείωσε το τέλος εκπρόθεσμου τεχνικού ελέγχου για καθυστέρηση άνω των έξι ( 6 ) μηνών, για όλα τις μοτοσυκλέτες ως από 41€ σε 20 €
ΠΡΟΣΟΧΗ:Οι παραπάνω μειώσεις ισχύουν για τα εκπρόθεσμα, άνω των έξι (6)μηνών, οχήματα και εφόσον προσέλθουν για Τεχνικό Έλεγχο στις παρακάτω καταληκτικές ημερομηνίες.
Οχήματα εκπρόθεσμα άνω των 6 μηνών : |
Το μειωμένο πρόστιμο ισχύει : |
έως και 30/06/2014 |
μέχρι 20/10/2015 |
από 01/07/2014 έως 31/12/2014 |
μέχρι 31/10/2015 |
από 01/01/15 έως σήμερα |
μέχρι 30/11/2015 |
Σημειώνεται ότι για τα οχήματα που δεν τηρήσουν τις παραπάνω ημερομηνίες, το παράβολο επανέρχεται στα 41 € και επί πλέον με τις ίδιες διατάξεις προβλέπεται πρόστιμο 150 €, το οποίο θα βεβαιώνεται στην εκάστοτε Φορολογική Διοίκηση. Περισσότερα......http://www.ikteokifisias.gr/%CE%B5%CF%80%CF%89%CF%86%CE%B5%CE%BB%CE%B7%CE%B8%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B5-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BC%CE%B5%CE%AF%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%84/
18 / 12 /2012 ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!!!
Όλες οι μοτοσυκλέτες που ταξινομήθηκαν στον νομό Αττικής μέχρι την 31-12-1998 πρέπει να περάσουν ΚΤΕΟ μέχρι την 31-12-2012
2-10-2012
Dakar Rally
HONDA CRF450 Rally
2-7-2012
Η Honda θα συμμετάσχει στο Ράλι Ντακάρ 2013
Η ομάδα της Honda, με την ονομασία Team HRC, θα αποτελείται από τον Πορτογάλο αναβάτη Helder Rodrigues, ο οποίος πήρε την 3η θέση στο Ράλι Ντακάρ 2012, το Βραζιλιάνο Felipe Zanol με πλούσια εμπειρία από αγώνες motocross και enduro, καθώς και το Βρετανό Sam Sunderland και τον Αργεντινό Javier Pizzolito. Αυτοί θα οδηγήσουν μία πρωτότυπη μηχανή που εξελίχθηκε και κατασκευάστηκε στο R&D Κέντρο Μοτοσικλετών του τμήματος Έρευνας & Ανάπτυξης της Honda. Η πρωτότυπη μοτοσικλέτα βασίζεται στη διάσημη αγωνιστική enduro CRF450X που συνδυάζει ευελιξία και υψηλή ισχύ.
Ο Tetsuo Suzuki, Senior Managing Officer & Director, Chief Operating Officer, Motorcycle R&D Center, Honda R&D Co., Ltd. σχολίασε: «Το Ντακάρ απαιτεί από τους αγωνιζόμενους να διανύουν αρκετές εκατοντάδες χιλιόμετρα την ημέρα, πάνω από δύο εβδομάδες. Απαιτείται ένας τελείως διαφορετικός τύπος μοτοσικλέτας από αυτές που χρησιμοποιούνται σε αγώνες motocross, trial και δρόμου. Η Honda κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια στη δημιουργία ενός ισχυρού και νικηφόρου εργαλείου. Στόχος μας είναι το πρωτάθλημα από την πρώτη κιόλας χρονιά».
1-9-2011
Νέο Honda Vision - η καλοκαιρινή έκπληξη
Το ΝΕΟ VISION προσφέρεται σε πέντε μοντέρνες χρωματικές αποχρώσεις:
Λευκό Pearl White Pear
Μπλε Candy Aruja Blue
Κόκκινο Candy Lucid Red
Γκρι Boss Gray Metallic
Μαύρο Procyn Black
Κινητήρας: Αερόψυκτος 4-χρονος, 1ΕΕΚ, 1-κύλινδρος, 108 κ.εκ.
Ισχύς: 8,4hp / 8.000 σ.α.λ.
Ροπή: 8,7Nm / 6500 σ.α.λ.
Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI
Χωρητικότητα καυσίμου: 5,5 λίτρα
Σύστημα ανάφλεξης: Ψηφιακό
Εκκίνηση: Μίζα
Μετάδοση: V-Matic
Τελική Μετάδοση: V-Belt
Πλαίσιο: Ατσάλινο σωληνωτό
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 1.845 x 670 x 1.090 χιλ.
Μεταξόνιο: 1255 χιλ.
Ύψος σέλας: 755 χιλ.
Απόσταση από το έδαφος: 120 χιλ.
Βάρος (πλήρες υγρών): 102 κιλά
Ανάρτηση εμπρός: Τηλεσκοπικό πιρούνι με υδραυλική προφόρτιση
Ανάρτηση πίσω: Μονάδα swingarm
Τροχοί: Αλουμινένιοι 5 μπράτσων
Ελαστικό εμπρός: 80/90 14
Ελαστικό πίσω: 90/90 14
Φρένο εμπρός: Δίσκος 220 χιλ. (με CBS)
Φρένο πίσω: Ταμπούρο 130 χιλ. (με CBS)
ΝΕΟ Honda VISION
The CITY LOVER
Τιμή 1.940 €
Το κατάστημά μας θα παραμείνει κλειστό από 6/8/2011 έως 21/8/2011 λόγω καλοκαιρινών διακοπών
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
Crossrunner 800 v4 2011
ENGINE |
Type |
Liquid-cooled 4-stroke 16-valve DOHC 90° V-4 |
Displacement |
782cm3 |
Bore x Stroke |
72 x 48mm |
Compression Ratio |
11.6 : 1 |
Max. Power Output |
74.9kW/10,000min-1 (95/1/EC) |
Max. Torque |
72.8Nm/9,500min-1 (95/1/EC) |
Idling Speed |
1,200min-1 |
Oil Capacity |
3.8 litres |
FUEL SYSTEM |
Carburation |
PGM-FI electronic fuel injection |
Throttle Bore |
36mm |
Aircleaner |
Oil-permeated, cartridge-type paper filter |
Fuel Tank Capacity |
21.5 litres |
ELECTRICAL SYSTEM |
Ignition System |
Computer-controlled digital transistorised with electronic advance |
Ignition Timing |
8° BTDC (idle) ~ 50° BTDC (1,200min-1) |
Sparkplug Type |
IMR9D-9H (NGK); VNH27Z (DENSO) |
Starter |
Electric |
Battery Capacity |
12V/11AH (YTZ-12S) |
ACG Output |
386W |
Headlights |
12V; 55W x 1 (low) / 55W x 1 (high) |
DRIVETRAIN |
Clutch |
Wet, multi-plate with coil springs |
Clutch Operation |
Hydraulic |
Transmission Type |
Constant mesh 6-speed |
Primary Reduction |
1.934 (64/33) |
Gear Ratios |
1 2.846 (37/13) |
|
2 2.062 (33/16) |
|
3 1.578 (30/19) |
|
4 1.291 (31/24) |
|
5 1.111 (30/27) |
|
6 0.965 (28/29) |
Final Reduction |
2.687 (43/16) |
Final Drive |
O-ring sealed chain |
FRAME |
Type |
Diamond; aluminium twin-spar; pivotless |
CHASSIS |
Dimensions (L x W x H) |
2,130 x 799 x 1,243mm |
Wheelbase |
1,464mm |
Caster Angle |
25° 45' |
Trail |
96mm |
Turning Radius |
2.8m |
Seat Height |
816mm |
Ground Clearance |
140mm |
Kerb Weight |
240.4kg (F: 115.2kg; R: 125.2kg) |
SUSPENSION |
Type |
Front: 43mm cartridge-type telescopic fork with stepless preload adjustment, 165mm axle travel |
|
Rear: Pro-Link with gas-charged HMAS damper, 7-step preload and stepless rebound damping adjustment, 145mm axle travel |
WHEELS |
Type |
Front: 6-spoke cast aluminium |
|
Rear: 5-spoke cast aluminium |
Rim Size |
Front: 17M/C x MT3.50 |
|
Rear: 17M/C x MT5.50 |
Tyre Size |
Front: 120/70 R17 |
|
Rear: 180/55 R17 |
Tyre Pressure |
Front: 225kPa |
|
Rear: 250kPa |
BRAKES |
Type |
Front: 296mm dual floating hydraulic disc with 3-piston calipers, C-ABC and sintered metal pads |
|
Rear: 256mm hydraulic disc with 2-piston caliper, C-ABS and sintered metal pads |
Μέχρι και το 2012 ο Dani Pedrosa
Για δύο χρόνια ακόμα θα παραμείνει ο Dani Pedrosa.
H Honda ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου της
με τον Ισπανό και, μαζί με τον Casey Stoner,
θα έχει το 2011-2012 ένα από τα ισχυρότερα οδηγικά δίδυμα του Motogp.
HONDA 1948 - 2010
62 χρόνια κάνει τα όνειρα πραγματικότητα
Η πρώτη μοτοσυκλέτα με αερόσακο ( Goldwing 1800 )
Η πρώτη μοτοσυκλέτα σε μια νέα κατηγορία DN - 01
|