www.motoparts.gr
Αναζητήστε βάσει μοντέλου της μηχανής σας:
ΠΡΟΦΙΛ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ
ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ
ΝΕΑ
MOTO PARTS LIVE!
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
LINKS

e-moto.gr - Τα πάντα για την μοτοσυκλέτα!

16 -10 - 2015


CRF1000L Africa Twin


CRF100L AFRICA TWIN






























Technical Specifications

ENGINE
Type Liquid-cooled 4-stroke 4 valve-per-cylinder parallel twin with 270° crank and uni-cam
Displacement 998cm3
Bore & Stroke 92.0 x 75.1mm
Max. Power Output 70kW/7,500rpm (95/1/EC)
Max. Torque 98Nm/6,000rpm (95/1/EC)
FUEL SYSTEM
Fuel Capacity 18.8 litres
Fuel consumption (WMTC mode) MT: 21.7 km/l (WMTC)
DCT: 21.8 km/l (WMTC)
DRIVETRAIN
Clutch MT: Wet, multiplate with coil springs, Aluminium Cam Assist and Slipper clutch DCT: 2 Wet multiple clutches with coil springs
Gearbox / Transmission Type Constant mesh 6-speed MT / 6-speed DCT
Final Drive O-ring sealed chain
Honda Selectable Torque Control System (HSTC) * HSTC 3-levels + Switch Off (*ABS & DCT models only, not on STD model)
FRAME
Type Steel semi-double cradle type with steel rear subframe
CHASSIS
Dimensions (L x W x H) 2,335 x 875 x 1,475mm (STD), 2,335 x 930 x 1,475mm (ABS/DCT)
Wheelbase 1,575mm
Seat Height (STD position / Low position) 870/850mm
Ground Clearance 250mm
Dry Weight 208kg (STD), 212 kg (ABS), 222kg (DCT)
Kerb Weight 228kg (STD), 232 kg (ABS), 242kg (DCT)
Turning Radius 2.6m
SUSPENSION
Suspension (front) Show 45mm cartridge-type inverted telescopic fork with dial-style preload adjuster and DF adjustment, 230mm stroke.
Suspension (rear) Monoblock cast aluminium swing arm with Pro-Link with gas-charged damper, hydraulic dial-style preload adjuster and rebound damping adjustment, 220 mm rear wheel travel.
WHEELS
Wheels Front Wire spoke with aluminium rim
Wheels Rear Wire spoke with aluminium rim
Rim Size Front 21 x 2.15
Rim Size Rear 18 x 4.00
Tyres Front 90/90-21 tube type
Tyres Rear 150/70-18 tube type
BRAKES
ABS system type ABS* 2-Channel with rear ABS off switch (* ABS & DCT models only, not on STD model)
Type Front 310mm dual wave floating disc with aluminium hub and radial fit 4-piston calipers and sintered metal pads
Type Rear 256mm wave disc with 1-piston caliper and sintered metal pads. Also Lever-Lock Type Parking Brake System on DCT model with additional slide type 1-piston caliper
INSTRUMENTS & ELECTRICS
Instruments Rally style negative LCD instrument display including: Speedometer, Tachometer, Fuel, Gear position, *ABS, *HSTC, Odometer, Trip and Clock *denotes ABS/DCT type
Headlight Dual LED (1 High/1 Low) with LED
Taillight LED
Indicators STD: Bulb type
ABS/DCT: LED type. Both with Amber Position Light function (APL)  
Περισσότερα...http://world.honda.com/news/2015/2151016eng-crf1000l.html?r=m


2 - 10 - 2015    Πρόστιμο για τις μοτοσυκλέτες που δεν περάσουν  ΚΤΕΟ 

Επωφεληθείτε από την μείωση του προστίμου για εκπρόθεσμο τεχνικό

έλεγχο και αποφύγετε την επιβάρυνση των 150

Με πρόσφατη Απόφαση το Υπουργείο Οικονομίας Υποδομών Ναυτιλίας και Τουρισμού μείωσε το τέλος εκπρόθεσμου τεχνικού ελέγχου για καθυστέρηση άνω των έξι ( 6 ) μηνών, για όλα τις μοτοσυκλέτες ως από 41€ σε 20 €

ΠΡΟΣΟΧΗ:Οι παραπάνω μειώσεις ισχύουν για τα εκπρόθεσμαάνω των έξι   (6)μηνώνοχήματα και εφόσον προσέλθουν για Τεχνικό Έλεγχο στις παρακάτω καταληκτικές ημερομηνίες.

 

Οχήματα εκπρόθεσμα άνω των 6 μηνών : Το μειωμένο πρόστιμο ισχύει :
έως και 30/06/2014 μέχρι 20/10/2015
από 01/07/2014 έως 31/12/2014 μέχρι 31/10/2015
από 01/01/15 έως σήμερα μέχρι 30/11/2015

 

Σημειώνεται ότι για τα οχήματα που δεν τηρήσουν τις παραπάνω ημερομηνίες, το παράβολο επανέρχεται στα 41 € και επί πλέον με τις ίδιες διατάξεις προβλέπεται πρόστιμο 150 €, το οποίο θα βεβαιώνεται στην εκάστοτε Φορολογική Διοίκηση.

Περισσότερα......http://www.ikteokifisias.gr/%CE%B5%CF%80%CF%89%CF%86%CE%B5%CE%BB%CE%B7%CE%B8%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B5-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BC%CE%B5%CE%AF%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%84/



 





18 / 12 /2012  ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!!!

 

 Όλες οι μοτοσυκλέτες που ταξινομήθηκαν στον νομό Αττικής μέχρι την 31-12-1998 πρέπει να περάσουν ΚΤΕΟ μέχρι την 31-12-2012

Λεπτομέριες εδώ http://http://www.kteohellas.gr/category/2/%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CE%B3%CF%87%CE%BF%CF%83-kteo.html 

kteomoto

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-10-2012

Dakar Rally 

HONDA CRF450 Rally

CRF450 RALLY

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-7-2012
Η Honda θα συμμετάσχει στο Ράλι Ντακάρ 2013

 

Η Honda ανακοίνωσε την πρόθεσή της να συμμετάσχει σαν εργοστασιακή ομάδα στην κατηγορία μοτοσικλετών στο Ράλι Ντακάρ που θα πραγματοποιηθεί τον Ιανουάριο του 2013 στη Ν. Αμερική, με πορεία από βορρά προς νότο μέσω Περού, Χιλής και Αργεντινής. Η Honda συμμετείχε εννέα φορές στην κατηγορία μοτοσικλετών του Ράλι Ντακάρ που πραγματοποιούνταν στην Αφρικανική Ήπειρο, από το 1981 μέχρι το 1989 και στο διάστημα αυτό πήρε τη νίκη πέντε φορές. Από τότε που έλαβε μέρος για τελευταία φορά στο Ράλι έχουν περάσει 23 χρόνια.

 

 

 

 

 

 

 

Η ομάδα της Honda, με την ονομασία Team HRC, θα αποτελείται από τον Πορτογάλο αναβάτη Helder Rodrigues, ο οποίος πήρε την 3η θέση στο Ράλι Ντακάρ 2012, το Βραζιλιάνο Felipe Zanol με πλούσια εμπειρία από αγώνες motocross και enduro, καθώς και το Βρετανό Sam Sunderland και τον Αργεντινό Javier Pizzolito. Αυτοί θα οδηγήσουν μία πρωτότυπη μηχανή που εξελίχθηκε και κατασκευάστηκε στο R&D Κέντρο Μοτοσικλετών του τμήματος Έρευνας & Ανάπτυξης της Honda. Η πρωτότυπη μοτοσικλέτα βασίζεται στη διάσημη αγωνιστική enduro CRF450X που συνδυάζει ευελιξία και υψηλή ισχύ.

Ο Tetsuo Suzuki, Senior Managing Officer & Director, Chief Operating Officer, Motorcycle R&D Center, Honda R&D Co., Ltd. σχολίασε: «Το Ντακάρ απαιτεί από τους αγωνιζόμενους να διανύουν αρκετές εκατοντάδες χιλιόμετρα την ημέρα, πάνω από δύο εβδομάδες. Απαιτείται ένας τελείως διαφορετικός τύπος μοτοσικλέτας από αυτές που χρησιμοποιούνται σε αγώνες motocross, trial και δρόμου. Η Honda κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια στη δημιουργία ενός ισχυρού και νικηφόρου εργαλείου. Στόχος μας είναι το πρωτάθλημα από την πρώτη κιόλας χρονιά».

1-9-2011

Νέο Honda Vision - η καλοκαιρινή έκπληξη

Vision 110
 
 
Το ΝΕΟ VISION προσφέρεται σε πέντε μοντέρνες χρωματικές αποχρώσεις:

Λευκό Pearl White Pear
Μπλε Candy Aruja Blue

Κόκκινο Candy Lucid Red

Γκρι Boss Gray Metallic

Μαύρο Procyn Black

TΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚTΗΡΙΣTΙΚΑ

Κινητήρας: Αερόψυκτος 4-χρονος, 1ΕΕΚ, 1-κύλινδρος, 108 κ.εκ.
Ισχύς: 8,4hp / 8.000 σ.α.λ.
Ροπή: 8,7Nm / 6500 σ.α.λ.
Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI
Χωρητικότητα καυσίμου: 5,5 λίτρα
Σύστημα ανάφλεξης: Ψηφιακό
Εκκίνηση: Μίζα
Μετάδοση: V-Matic
Τελική Μετάδοση: V-Belt
Πλαίσιο: Ατσάλινο σωληνωτό
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 1.845 x 670 x 1.090 χιλ.
Μεταξόνιο: 1255 χιλ.
Ύψος σέλας: 755 χιλ.
Απόσταση από το έδαφος: 120 χιλ.
Βάρος (πλήρες υγρών): 102 κιλά
Ανάρτηση εμπρός: Τηλεσκοπικό πιρούνι με υδραυλική προφόρτιση
Ανάρτηση πίσω: Μονάδα swingarm
Τροχοί: Αλουμινένιοι 5 μπράτσων
Ελαστικό εμπρός: 80/90 14
Ελαστικό πίσω: 90/90 14
Φρένο εμπρός: Δίσκος 220 χιλ. (με CBS)
Φρένο πίσω: Ταμπούρο 130 χιλ. (με CBS)

ΝΕΟ Honda VISION

The CITY LOVER

Τιμή 1.940 €
 
 
Το κατάστημά μας θα παραμείνει κλειστό από 6/8/2011 έως  21/8/2011 λόγω καλοκαιρινών διακοπών
 
 
 
 
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
 
 
 
 
Crossrunner  800  v4    2011
Crossrunner 800
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ENGINE
Type Liquid-cooled 4-stroke 16-valve DOHC 90° V-4
Displacement 782cm3
Bore x Stroke 72 x  48mm
Compression Ratio 11.6 : 1
Max. Power Output 74.9kW/10,000min-1 (95/1/EC)
Max. Torque 72.8Nm/9,500min-1 (95/1/EC)
Idling Speed 1,200min-1
Oil Capacity 3.8 litres
FUEL SYSTEM
Carburation PGM-FI electronic fuel injection
Throttle Bore 36mm
Aircleaner Oil-permeated, cartridge-type paper filter
Fuel Tank Capacity 21.5 litres
ELECTRICAL SYSTEM
Ignition System Computer-controlled digital transistorised with electronic advance
Ignition Timing 8° BTDC (idle) ~ 50° BTDC (1,200min-1)
Sparkplug Type IMR9D-9H (NGK); VNH27Z (DENSO)
Starter Electric
Battery Capacity 12V/11AH (YTZ-12S)
ACG Output 386W
Headlights 12V; 55W x 1 (low) / 55W x 1 (high)
DRIVETRAIN
Clutch Wet, multi-plate with coil springs
Clutch Operation Hydraulic
Transmission Type Constant mesh 6-speed
Primary Reduction 1.934  (64/33)
Gear Ratios 1    2.846 (37/13)
2    2.062 (33/16)
3    1.578 (30/19)
4    1.291 (31/24)
5    1.111 (30/27)
6    0.965 (28/29)
Final Reduction 2.687  (43/16)
Final Drive O-ring sealed chain
FRAME
Type Diamond; aluminium twin-spar; pivotless
CHASSIS
Dimensions (L x W x H) 2,130 x 799 x 1,243mm
Wheelbase 1,464mm
Caster Angle 25° 45'
Trail 96mm
Turning Radius 2.8m
Seat Height 816mm
Ground Clearance 140mm
Kerb Weight 240.4kg  (F: 115.2kg; R: 125.2kg)
SUSPENSION
Type Front: 43mm cartridge-type telescopic fork with stepless preload adjustment, 165mm axle travel
Rear: Pro-Link with gas-charged HMAS damper, 7-step preload and stepless rebound damping adjustment, 145mm axle travel
WHEELS
Type Front: 6-spoke cast aluminium
Rear: 5-spoke cast aluminium
Rim Size Front: 17M/C x MT3.50
Rear: 17M/C x MT5.50
Tyre Size Front: 120/70 R17
Rear: 180/55 R17
Tyre Pressure Front: 225kPa
Rear: 250kPa
BRAKES
Type Front: 296mm dual floating hydraulic disc with 3-piston calipers, C-ABC and sintered metal pads
Rear: 256mm hydraulic  disc with 2-piston caliper, C-ABS and sintered metal pads
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Μέχρι και το 2012 ο Dani Pedrosa 
 
Ο πρόεδρος της HRC  Suhei Nakamoto με τον Dani Pedrosa
Φωτο: Honda MotoGp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Για δύο χρόνια ακόμα θα παραμείνει ο Dani Pedrosa.
H Honda ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου της
με τον Ισπανό και, μαζί με τον Casey Stoner,
θα έχει το 2011-2012 ένα από τα ισχυρότερα οδηγικά δίδυμα του Motogp.
HONDA  1948 - 2010

62 χρόνια κάνει τα όνειρα πραγματικότητα  

 
 
 
 
 
Η πρώτη μοτοσυκλέτα με αερόσακο  ( Goldwing 1800 )
 
                      
 
  Η πρώτη μοτοσυκλέτα σε μια νέα κατηγορία  DN - 01
                                                                                                
 

 

 

 

 

  © 2018 motoparts.gr - ΠΑΠΑΦΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ & ΣΙΑ, Μιχαήλ Βόδα 109-111 - ΑΘΗΝΑ, Τηλ.: 210 8252303 - Fax: 211 7504849 e-mail: motogini@motogini.com | Δημιουργία - ανάπτυξη eDesigner